Članek
Blagovne znamke, ki izboljšujejo dostopnost embalaže za slepe in slabovidne osebe!
Objavljeno Jan 07, 2025

Po pobudi podjetja Kellogg’s so tudi druge blagovne znamke sprejele inovativne rešitve za izboljšanje dostopnosti embalaže:

- Procter & Gamble (Herbal Essences): Taktilne zareze na steklenicah šampona in balzama za lažje ločevanje izdelkov z dotikom.
- Unilever (Degree Inclusive): Deodorant z oznakami v Braillovi pisavi in enostavnim odpiranjem z magnetnim zapiralom.
- Coca-Cola: Tehnologija NaviLens na embalaži pijač v Veliki Britaniji, ki omogoča dostop do informacij o izdelkih preko pametnega telefona.

Te inovacije dokazujejo naraščajočo zavezanost k vključujočemu oblikovanju, ki omogoča osebam z invalidnostjo bolj samostojno nakupovanje.

Več si lahko preberete v članku: https://disabilityhorizons.com/2024/12/kelloggs-to-roll-out-cereal-boxes-with-world-first-technology-for-blind-and-visually-impaired-people/

#raziskujemo