Dostopnost na televiziji se že desetletja skoraj ni premaknila – podnapisi, zvočni opisi, tolmač v kotu ekrana. Vse to smo dobili že v 90-ih, od takrat pa skoraj nič novega. Zato je Rebecca Atkinson skupaj z ekipo ustvarila Ultra Access – inovativno, personalizirano rešitev, ki gledalcem omogoča, da si prilagodijo TV-vsebino svojim specifičnim potrebam.
Gledalci lahko izbirajo med 14 funkcijami dostopnosti – od utišanja ozadja, izbire znakovnega jezika, večjih podnapisov, do možnosti krajšane zgodbe ali predlogov za čutne pripomočke, ki zgodbo oživijo na otipljiv način. Vsaka kombinacija ustvari edinstveno gledalsko izkušnjo, prilagojeno posamezniku.
Tehnologija, ki jo je omogočilo podjetje Stornaway, dokazuje, da lahko dostopnost pomeni veliko več kot osnovne funkcije – gre za resnično osebno izkušnjo, kjer gledalec določa, kako bo spremljal vsebino.
Povezava do članka:
pred 4 dnevi