PepsiCo Avstralija je postal ponosni partner pobude Shift 20, ki jo vodi Dylan Alcott Foundation. Pobuda združuje vodilne blagovne znamke z namenom povečanja reprezentacije, vključenosti in dostopnosti za ljudi z invalidnostjo v marketingu in komunikaciji.
V sklopu partnerstva bo PepsiCo sodeloval pri oblikovanju novih, inkluzivnih kampanj za znamki Red Rock Deli in Gatorade, ki bodo poudarjale zastopanost invalidnosti. Poleg tega bodo zaposleni deležni stalnega izobraževanja in usposabljanja o pomembnosti reprezentacije in vključenosti oseb z invalidnostjo.
“Ponosni smo, da podpiramo Shift 20 in s tem prispevamo k pozitivnim spremembam za skoraj 20 % Avstralcev, ki živijo z invalidnostjo. Raznolikost in inkluzivnost sta temelj našega delovanja,” pravi Kyle Faulconer, CEO ANZ pri PepsiCo.
Več si lahko preberete v članku: https://campaignbrief.com/pepsico-australia-and-the-shift-20-initiative-forge-new-partnership-to-bolster-disability-inclusivity/
Nov 28, 2024