Industrija igrač je dolgo časa odražala družbene norme in vrednote, pogosto potrjevala stereotipe in omejevala predstavitev različnih skupnosti. Vendar pa se prizadevanja za večjo raznolikost v igračah krepijo, starši, aktivisti in pedagogi pa si prizadevajo za bolj vključujoče možnosti. Podjetja so se začela odzivati, vendar je pot še dolga. Kot pravi Rucha Desia, starš in zagovornik vključujočega izobraževanja: "Naši otroci si zaslužijo videti svet možnosti v svojih igračah."
Eden izmed pomembnih mejnikov, spodbujanja vključevanja je Slepa Barbie, del Mattelove linije Fashionistas. Alpa Sitlani, mama otroka z invalidnostjo, pravi: "Ko je moja hči videla punčko v invalidskem vozičku, ki je bila kot ona, ji je zažarel obraz. Ni bila samo igrača; bila je potrditev njene izkušnje in identitete." Poleg tega igrače, kot so punčke z Downovim sindromom ali v invalidskem vozičku, odpirajo pogovore o invalidnosti in pomagajo otrokom razumeti, da so vse izkušnje in sposobnosti dragocene.
Povezava do članka:
pred 5 dnevi