Članek
Podpora strankam z invalidnostjo ne more temeljiti na enotnem pristopu!
Objavljeno pred 4 dnevi

Podpora strankam z invalidnostjo ne more temeljiti na enotnem pristopu, saj se izzivi in potrebe razlikujejo glede na vrsto invalidnosti ter specifični sektor, v katerem podjetje deluje.

Raziskava britanskega Inštituta za potrošnike z invalidnostjo (RIDC) je pokazala, da je 65 % oseb z invalidnostjo imelo težave pri dostopu do maloprodaje, 57 % v zabavi in gostinstvu ter 49 % v sektorju osebne nege in lepote. Pri posameznih skupinah je bilo različno: 47 % slepih oseb je poročalo o težavah pri tehnologiji, 68 % oseb s težavo gibanja v zabavi in gostinstvu, medtem ko je 62 % oseb s kognitivnimi ovirami imelo izzive v storitvah za dobrobit.

Podjetja morajo zato uvajati prilagojene rešitve, kot so obvezni standardi dostopnosti, sooblikovanje storitev z invalidnimi osebami ter usposabljanje zaposlenih. S tem namreč odstranijo ovire in ustvarijo prijazno izkušnjo za vse.


Več si lahko preberete v članku: https://www.forbes.com/sites/gusalexiou/2025/07/31/why-disability-inclusive-customer-service-is-never-a-one-size-fits-all/

#aktualno